10 Ιουν 2015

Ο Νίκος Ελένης απαντά στην ΑΚΙΣ και τον Αντώνη Σίμο




Απάντηση προς τον επικεφαλής της δημοτικής παράταξης από τον πρόσφατα παραιτηθέντα δημοτικό σύμβουλο και π. αντιπρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Νίκου Ελένη για τα όσα γράφτηκαν σε δελτίο τύπου της ΑΚΙΣ (Αδέσμευτη Κίνηση Πολιτών Σάμου), σχετικά με την παραίτησή του.











ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗ ΛΙΒΕΛΟ ΤΟΥ «ΑΥΤΟΔΙΟΡΙΣΘΕΝΤΑ ΑΡΧΙΕΡΕΑ ΚΑΙ ΜΑΧΗΤΗ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΣΗΣ» ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ Δ. ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΑΚΙΣ.



Αγαπητοί συμπολίτες


Πράγματι η ΑΚΙΣ και ο επικεφαλής της πιστοί στο καθήκον της παραπληροφόρησης και της δημιουργίας εντυπώσεων (αυτό είναι άλλωστε το έργο που έχει να επιδείξει μέχρι σήμερα η εν λόγω εκλογική παράταξη) επιχειρεί άλλη μια φορά να ρίξει λάσπη στο πρόσωπο μου κάνοντας λόγο για δήθεν εξαπάτηση της κοινής γνώμης από εμένα επιδιδόμενος σε πρωτοφανή κατασυκοφάντησή μου.


Βαρύγδουπος τίτλος: ¨η κάθαρση ξεκίνησε!!!¨ Το ερώτημα που βέβαια τίθεται είναι από ποιόν ξεκίνησε και σε ποιόν απευθύνεται.


Θα πρέπει να υπενθυμίσω στον εν λόγω κύριο ότι μετέχει παράνομα στη σύνθεση του Δημοτικού Συμβουλίου, λόγω κωλύματος στο πρόσωπό του, εκ της ιδιότητας του αξιωματικού των ενόπλων δυνάμεων που υπηρέτησε στα διοικητικά όρια του Δήμου Σάμου μέσα σε χρονικό διάστημα 24 μηνών πριν από την ημερομηνία ανακήρυξης των υποψηφίων.


Είναι ώρα να γίνει γνωστό στο ευρύ κοινό, ότι ο εμφανιζόμενος ως τιμητής των πάντων υπηρέτησε ως επιτελάρχης στην ταξιαρχία της Σάμου και στη συνέχεια έθεσε υποψηφιότητα κατά παράβαση της εκλογικής νομοθεσίας που προβλέπει ότι δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι δήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι, σύμβουλοι της δημοτικής ή τοπικής κοινότητας ή εκπρόσωποι της τοπικής κοινότητας αξιωματικοί των ενόπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας (παρ. 1 και 1α άρθρου 14 Ν. 3852/2010) οι οποίοι ακόμη κι αν παραιτηθούν, πρέπει «επιπροσθέτως να μην έχουν υπηρετήσει στα διοικητικά όρια του Δήμου που υποβάλλουν υποψηφιότητα μέσα σε χρονικό διάστημα 24 μηνών πριν από την ημερομηνία ανακήρυξης των υποψηφίων» (παρ. 7 άρθρου 14 Ν. 3852/2010). 


















Ο εν λόγω κύριος, ενώ υπηρετούσε ως Υποδιοικητής της 79 ΑΔΤΕ, κρίθηκε από το Ανώτατο Στρατιωτικό Συμβούλιο ως ευδοκίμως τερματίσας τη σταδιοδρομία του και αποστρατεύθηκε δυνάμει του από 20-5-2013 Προεδρικού Διατάγματος που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 527/20-5-2013 (Τεύχος Γ), το οποίο προβλέπει ότι οι αποστρατευμένοι με το παραπάνω ΠΔ αξιωματικοί θα διαγραφούν με ημερομηνία διαγραφής την 19-6-2013.

Δηλαδή ο εν λόγω Μαχητής έθεσε υποψηφιότητα στο Δήμο Σάμου έχοντας κώλυμα επειδή υπηρετούσε στο Δήμο μας ένα μόλις χρόνο πριν την ανακήρυξή του ως υποψηφίου.

Αυτά όσο αφορά το σεβασμό του Μαχητή της διαφάνειας και της νομιμότητας στην εκλογική νομοθεσία, διότι όσο αφορά το έργο του, επί εννέα μήνες τώρα αυτό το οποίο κατάφερε, είναι (ως αυτόκλητος εγγυητής της νομιμότητας) να επιτίθεται σε όλους σχεδόν τους συμβούλους, να παρακωλύει μονίμως τις διαδικασίες, να βλέπει παντού συνωμότες, να καταγγέλλει τα πάντα. Αυτές ήταν μέχρι σήμερα οι προτάσεις του για την επίλυση των προβλημάτων του νησιού μας. Αυτή ήταν η συμμέτοχη του στον δύσκολο δρόμο που διανύει το Δημοτικό Συμβούλιο για την ανάπτυξη και εξέλιξη του νησιού μας.


Και ας έρθουμε αγαπητοί συμπολίτες στην "περιβόητηδιαπλοκή του επιχειρηματία Νίκου Ελένη με τον Δήμο Σάμου".


Όπως επανειλημμένα έχω αναφέρει, δύο χρόνια περίπου προ των εκλογών, σε ανύποπτο χρόνο και στα πλαίσια των επαγγελματικών μου δραστηριοτήτων συμμετείχα σε κοινοπραξία με ποσοστό συμμετοχής 10% η οποία αναδείχτηκε μειοδότης στο έργο Μουσείο Ναυπηγικών Τεχνών στο Ηραίο της Σάμου. Οι εκλογές βρίσκουν το έργο σε εξέλιξη και με δυνατότητα δικής μου απεμπλοκής σχεδόν μηδενική. Ουδέποτε διανοήθηκα μετά την εκλογή μου στην θέση του Δημοτικού Συμβούλου να συνδέσω τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες με τον Δήμο. Ουδέποτε αυτό έγινε και στα προηγούμενα δώδεκα χρόνια της θητείας μου στην τοπική αυτοδιοίκηση β¨ βαθμού. Μοναδικό μου μέλημα και στόχος υπήρξε πάντα η συμμετοχή μου στην επίλυση των προβλημάτων του νησιού μας και στην επιτάχυνση της αναπτυξιακής του πορείας, προσπάθεια την οποία η κοινωνία μας επιβράβευε σε κάθε εκλογική διαδικασία.


Δεν έκρυψα ποτέ την κομματική μου ταυτότητα και προέλευση για την οποία νιώθω υπερήφανος. Όμως δεν συνέδεσα ποτέ τον κομματικό μου φορέα με την ανάδειξη και επίλυση των προβλημάτων της τοπικής αυτοδιοίκησης. Αυτά υπήρξαν πάντα ο πρώτος και μοναδικός μου στόχος.


Τα περί κοινωνικού και πολιτικού διασυρμού μου θα τα περάσω χαμογελώντας!!! Είναι άλλη μια ανοησία του παράνομα δρώντας στο Δημοτικό Συμβούλιο αυτόκλητου εγγυητή της νομιμότητας και λασπολόγου καταγγέλλοντα.


Τα περί εκβιασμού τα επιστρέφω πίσω λέγοντας ότι θα πρέπει ο καταγγέλλων να φροντίσει τα του οίκου του και της δικής του συνεχιζόμενης παρανομίας. Παρανομίας για την οποία οσονούπω θα κληθεί να αιτιολογηθεί ενώπιον της κοινωνίας της ΣΑΜΟΥ.







Αγαπητοί συμπολίτες


Η παραίτηση μου αποτελεί καθαρά πράξη επιλογής, συνέπειας και ευθύνης απέναντι στις μελλοντικές επαγγελματικές μου δραστηριότητες, οι οποίες δεν θα έπρεπε ποτέ να έρθουν σε σύγκρουση με την άσκηση των Δημοτικών μου καθηκόντων. Θέλω όμως να διαβεβαιώσω εσάς που με αναδείξατε με την ψήφο σας πρώτο Δημοτικό Σύμβουλο της Σάμου ότι η εν λόγω παραίτηση μου δεν αποτελεί και παραίτηση από τις προσπάθειες για την επίλυση των προβλημάτων του τόπου μας. 

Προσπάθειες που θα συνεχιστούν μέσα από συλλόγους, κινήσεις πολιτών, Δημοτικών επιτροπών κ.α. Επίσης θέλω να δηλώσω σε όλους τους τόνους ότι δεν θα επιτρέψω στο μέλλον σε καμία σκοτεινή διαδρομή και διαδικασία να αμαυρώσει την δεκαπεντάχρονη διαδρομή μου στα δρώμενα της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Για την πρωτοφανή κατασυκοφάντησή μου επιφυλάσσομαι να προσφύγω ενώπιον των ποινικών και των αστικών δικαστηρίων.

Αναδημοσιεύω στην συνέχεια έγγραφο που έχει κατατεθεί στο αρχείο του Δημοτικού Συμβουλίου καθώς και άλλα από τα οποία μπορούν οι συμπολίτες μας να διαμορφώσουν άποψη για τον καταγγέλλοντα αυτόκλητο εγγυητή της νομιμότητας του Δημοτικού Συμβουλίου.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΡΑΨΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΑ ALERTS ΤΟΥ ΣΑΜΙΑΚΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ

Δώστε μας ένα Email σας για να μαθαίνετε πρώτοι τι συμβαίνει

* indicates required