29 Απρ 2018

Νέος επίτιμος πρόξενος της Γερμανίας ο Γιώργος Μηλιώτης


Επίτιμος Πρόξενος της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας με έδρα τη Σάμο και δικαιοδοσία σε  όλες τις περιφερειακές ενότητες (Σάμου, Λέσβου και Χίου) ανέλαβε ο κ. Γιώργος Μηλιώτης.

Με επιστολή του ο κ. Μηλιώτης αναφέρει:

"Με την παρούσα ανακοίνωση θέλω να ενημερώσω τους συμπολίτες μου της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου ότι από τις 12 Μαρτίου 2018 ανέλαβα εγώ, ο Γεώργιος Μηλιώτης, τα
καθήκοντα μου ως Επίτιμος Πρόξενος της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας με  έδρα τη Σάμο και δικαιοδοσία σε  όλες τις περιφερειακές ενότητες (Σάμου, Λέσβου και Χίου). Η  σχετική δημοσιοποίηση υπάρχει στο ΦΕΚ της 24ης Ιανουαρίου 2018.

Βρίσκομαι στη διάθεση των περιφερειακών, δημοτικών, δικαστικών, αστυνομικών, λιμενικών και στρατιωτικών αρχών αφενός αλλά και των  ημεδαπών και αλλοδαπών κατοίκων και επισκεπτών των νησιών μας αφ’ ετέρου για τη συνέχιση της άριστης συνεργασίας του προκατόχου μου κ.  Χριστοδούλου Γ. Καπνουλά. 

Στόχος μου είναι η περαιτέρω ισχυροποίηση των οικονομικών, κοινωνικών και πολιτιστικών σχέσεων προς όφελος και των δυο λαών".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΡΑΨΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΑ ALERTS ΤΟΥ ΣΑΜΙΑΚΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ

Δώστε μας ένα Email σας για να μαθαίνετε πρώτοι τι συμβαίνει

* indicates required